• Головна
  • Про університет
    • Підрозділи та відділи
      • Інформаційне повідомлення
      • Керівництво
      • Канцелярія
      • Відділ кадрів
      • Юридичний відділ
      • Бухгалтерія
      • Бібліотека
      • Міжкафедральний сектор з методичної роботи
      • Відділ аспірантури та докторантури
      • Вакансії
      • Пресс служба
    • Факультет й інститути
      • Гуманітарно економічний факультет
      • Інститут міжнародної освіти
      • Науково дослідні інститути
    • Кафедри
      • Кафедра психології, педагогіки та соціальної роботи
        • Навчально-методичне забезпечення для підготовки бакалаврів за спеціальністю психологія, педагогіка та соціальна робота
        • Методи та рекомендації, навчальна та виробнича практика
      • Кафедра правознавства та канонічного права
        • Навчально-методичне забезпечення для підготовки бакалаврів за спеціальністю Право
        • Навчально-методичне забезпечення для підготовки магістрів за спеціальністю Право
      • Кафедра менеджменту, фінансів та інформаційних технологій
        • Навчально-методичне забезпечення для підготовки бакалаврів за спеціальністю «Фінансовий менеджмент та банківська справа‎»
        • Навчально-методичне забезпечення для підготовки магістрів за спеціальністю «Фінансовий менеджмент та банківська справа‎»
        • Навчальна програма, методичні рекомендації, навчальна та виробнича практика
        • Кафедра менеджменту, фінансів та інформаційних технологій
      • Кафедра богослов’я, філософії та гуманітарних наук
        • Навчально-методичне забезпечення для підготовки бакалаврів за спеціальністю Богослов’я
        • Навчально-методичне забезпечення для підготовки магістрів за спеціальністю Богослов’я
    • Наукова лабороторія
      • Календарний план наукових, методичних і просвітницьких заходів Карпатського університету імені Августина Волошина
      • Документація НЛ КаУ
      • Заходи наукової лабораторії
        • XIX Всеукраїнська науково-практична конференція
      • Науково-дослідний сектор
      • Науково-видавничий сектор
      • Науково-консультаційний сектор
    • Коледж
    • Студрада
    • Історія та символіка
    • Документи
      • Фінансові звіти
        • Фінансовий звіт за 2020 рік
        • Фінансовий звіт за 2019 рік
        • Фінансовий звіт за 2018 рік
        • Фінансовий звіт за 2017 рік
        • Фінансовий звіт за 2016 рік
        • Фінансовий звіт за 2015 рік
      • Звіти ректора
        • Звіт ректора за 2019 рік
        • Звіт ректора за 2020 рік
        • Звіт ректора за 2018 рік
        • Звіт ректора за 2017 рік
        • Звіт ректора за 2016 рік
        • Звіт ректора за 2015 рік
      • Штатний розпис
      • Матеріальна база
      • Положення
      • Статут Кау
      • Стратегія Кау
      • Навчально-методичні забезпечення
      • Навчальні плани
      • Структура
    • Реквізити
    • Накази
      • Наказ про перехід на дистанційну форму навчання
      • Накази про організацію освітнього процесу КаУ та УжГЕК
  • Якість освіти
    • Національне агенство із забезпечення якості вищої освіти
    • Акредитація
    • Ліцензія
    • Етичний кодекс
    • Академічна доброчесність
    • Внутрішнє забезпечення якості вищої освіти
    • Результати моніторингу якості освіти
    • Щорічне оцінювання здобувачів ЗВО
    • Щорічне оцінювання науково-педагогічних і педагогічних працівників ЗВО
  • Вступнику
    • Вступ до навчання
      • Правила прийому
      • Правила прийому УжГЕФК
      • Перелік документів
      • Форми навчання
        • Денна форма навчання
        • Заочна форма навчання
        • Дистанційна форма навчання
      • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються в ЗВО
      • Перелік освітніх програм для вступу
      • Перелік освітніх програм з розподілом ліцензованих обсягів
    • Міжнародна програма подвійного диплому
    • Підготовка офіцерів запасу
    • Гуртожиток
    • Приймальна комісія
      • Склад приймальної коміссії
      • План роботи приймальної комісії
      • Рішення приймальної комісії щодо надання рекомендацій на зарахування
    • Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
    • Програми вступних іспитів, фахових випробувань, співбесід тощо
    • Рейтингові списки вступників
    • Списки зарахованих (накази про зарахування)
  • Студенту
    • Інформація для студентів
      • Накази
    • Оплата за освітні послуги
    • Навчання іноземців
      • Начання іноземних студентів
      • Свідоцтва про визнання іноземних документів про освіту
      • Правила прийому на навчання іноземних студентів
      • Освітні програми
      • Вартість навчання
      • Конкурсний відбір
      • Перелік документів, які подаються для вступу
      • Запрошення на навчання
      • Умови проживання
      • Revelant information
      • Документи
    • Пільги з оплати за надання освітніх послуг
    • Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
    • Міжнародна програма подвійного диплому
    • Підготовка офіцерів запасу
    • Гуртожиток
    • Студенту-випускнику
    • Врегулювання конфліктних ситуацій
    • Дистанційне навчання
  • Коледж
    • Циклові комісії
      • Циклова комісія УжГЕФК
      • Циклова комісія менеджменту, фінансів та інформаційних технологій УжГЕК
      • Циклова комісія правознавства та канонічного права УжГЕФК
  • УУБА
  • МАБН
  • Бібліотека
    • План роботи
  • Новини
  • Контакти
  • Українська
    • Search

Є питання?
+38-067-478-55-29; +38-099-369-33-77
kau7av@gmail.com
Вхід
Карпатський університет ім. Августина Волошина
  • Головна
  • Про університет
    • Підрозділи та відділи
      • Інформаційне повідомлення
      • Керівництво
      • Канцелярія
      • Відділ кадрів
      • Юридичний відділ
      • Бухгалтерія
      • Бібліотека
      • Міжкафедральний сектор з методичної роботи
      • Відділ аспірантури та докторантури
      • Вакансії
      • Пресс служба
    • Факультет й інститути
      • Гуманітарно економічний факультет
      • Інститут міжнародної освіти
      • Науково дослідні інститути
    • Кафедри
      • Кафедра психології, педагогіки та соціальної роботи
        • Навчально-методичне забезпечення для підготовки бакалаврів за спеціальністю психологія, педагогіка та соціальна робота
        • Методи та рекомендації, навчальна та виробнича практика
      • Кафедра правознавства та канонічного права
        • Навчально-методичне забезпечення для підготовки бакалаврів за спеціальністю Право
        • Навчально-методичне забезпечення для підготовки магістрів за спеціальністю Право
      • Кафедра менеджменту, фінансів та інформаційних технологій
        • Навчально-методичне забезпечення для підготовки бакалаврів за спеціальністю «Фінансовий менеджмент та банківська справа‎»
        • Навчально-методичне забезпечення для підготовки магістрів за спеціальністю «Фінансовий менеджмент та банківська справа‎»
        • Навчальна програма, методичні рекомендації, навчальна та виробнича практика
        • Кафедра менеджменту, фінансів та інформаційних технологій
      • Кафедра богослов’я, філософії та гуманітарних наук
        • Навчально-методичне забезпечення для підготовки бакалаврів за спеціальністю Богослов’я
        • Навчально-методичне забезпечення для підготовки магістрів за спеціальністю Богослов’я
    • Наукова лабороторія
      • Календарний план наукових, методичних і просвітницьких заходів Карпатського університету імені Августина Волошина
      • Документація НЛ КаУ
      • Заходи наукової лабораторії
        • XIX Всеукраїнська науково-практична конференція
      • Науково-дослідний сектор
      • Науково-видавничий сектор
      • Науково-консультаційний сектор
    • Коледж
    • Студрада
    • Історія та символіка
    • Документи
      • Фінансові звіти
        • Фінансовий звіт за 2020 рік
        • Фінансовий звіт за 2019 рік
        • Фінансовий звіт за 2018 рік
        • Фінансовий звіт за 2017 рік
        • Фінансовий звіт за 2016 рік
        • Фінансовий звіт за 2015 рік
      • Звіти ректора
        • Звіт ректора за 2019 рік
        • Звіт ректора за 2020 рік
        • Звіт ректора за 2018 рік
        • Звіт ректора за 2017 рік
        • Звіт ректора за 2016 рік
        • Звіт ректора за 2015 рік
      • Штатний розпис
      • Матеріальна база
      • Положення
      • Статут Кау
      • Стратегія Кау
      • Навчально-методичні забезпечення
      • Навчальні плани
      • Структура
    • Реквізити
    • Накази
      • Наказ про перехід на дистанційну форму навчання
      • Накази про організацію освітнього процесу КаУ та УжГЕК
  • Якість освіти
    • Національне агенство із забезпечення якості вищої освіти
    • Акредитація
    • Ліцензія
    • Етичний кодекс
    • Академічна доброчесність
    • Внутрішнє забезпечення якості вищої освіти
    • Результати моніторингу якості освіти
    • Щорічне оцінювання здобувачів ЗВО
    • Щорічне оцінювання науково-педагогічних і педагогічних працівників ЗВО
  • Вступнику
    • Вступ до навчання
      • Правила прийому
      • Правила прийому УжГЕФК
      • Перелік документів
      • Форми навчання
        • Денна форма навчання
        • Заочна форма навчання
        • Дистанційна форма навчання
      • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються в ЗВО
      • Перелік освітніх програм для вступу
      • Перелік освітніх програм з розподілом ліцензованих обсягів
    • Міжнародна програма подвійного диплому
    • Підготовка офіцерів запасу
    • Гуртожиток
    • Приймальна комісія
      • Склад приймальної коміссії
      • План роботи приймальної комісії
      • Рішення приймальної комісії щодо надання рекомендацій на зарахування
    • Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
    • Програми вступних іспитів, фахових випробувань, співбесід тощо
    • Рейтингові списки вступників
    • Списки зарахованих (накази про зарахування)
  • Студенту
    • Інформація для студентів
      • Накази
    • Оплата за освітні послуги
    • Навчання іноземців
      • Начання іноземних студентів
      • Свідоцтва про визнання іноземних документів про освіту
      • Правила прийому на навчання іноземних студентів
      • Освітні програми
      • Вартість навчання
      • Конкурсний відбір
      • Перелік документів, які подаються для вступу
      • Запрошення на навчання
      • Умови проживання
      • Revelant information
      • Документи
    • Пільги з оплати за надання освітніх послуг
    • Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
    • Міжнародна програма подвійного диплому
    • Підготовка офіцерів запасу
    • Гуртожиток
    • Студенту-випускнику
    • Врегулювання конфліктних ситуацій
    • Дистанційне навчання
  • Коледж
    • Циклові комісії
      • Циклова комісія УжГЕФК
      • Циклова комісія менеджменту, фінансів та інформаційних технологій УжГЕК
      • Циклова комісія правознавства та канонічного права УжГЕФК
  • УУБА
  • МАБН
  • Бібліотека
    • План роботи
  • Новини
  • Контакти
  • Українська
  • Search

Events

Home » Events » Elegant Light Box Paper Cut Dioramas

Elegant Light Box Paper Cut Dioramas

EVENT DESCRIPTION

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic
typesetting, remaining essentially unchanged.

 

EVENT CONTENT

  • Over 37 lectures and 55.5 hours of content!
  • LIVE PROJECT End to End Software Testing Training Included.
  • Learn Software Testing and Automation basics from a professional trainer from your own desk.
  • Information packed practical training starting from basics to advanced testing techniques.
  • Best suitable for beginners to advanced level users and who learn faster when demonstrated.
  • Course content designed by considering current software testing technology and the job market.
  • Practical assignments at the end of every session.
  • Practical learning experience with live project work and examples.

Start Time

8:00 am

18 Грудня, 2018

Finish Time

5:00 pm

28 Березня, 2019

Address

Vancouver, Canada

Event Participants

team-7
Belinda

Js Developer

team-3
Christian

Creative Director

team-5
Robert

Office Manager

team-6
Tony Teo

Support Manager

team-8
Jane Nguyen

Copyrighter

  • Share:

Залишити коментар Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Buy Ticket

  • Total Slots
    150
  • Booked Slots
    0
  • Cost
    $60.00/Slot
  • Quantity

You must set payment setting!

Про нас

Університет було створено рішенням засновника – Бедь Віктора Васильовича 20 квітня 2001 року як приватний заклад вищої освіти – багатогалузевий класичний заклад вищої освіти, що провадить інноваційну освітню діяльність за усіма ступенями вищої освіти та здійснює навчально-виховний процес і наукову діяльність відповідно до українських законів та Статуту Університету.

Facebook-f
Telegram-plane

Наші контакти

+38(0312) 61-28-01

+38-067-478-55-29

+38-099-369-33-77

kau7av@gmail.com

Як нас знайти.

  • Українська

2021 © Карпатський Університет імені Августина Волошина

Авторизація

Нагадати пароль